Prezenty to zawsze miły gest wprawiający w dobre samopoczucie. Czy myślałeś
o przeniesieniu takich gestów również na stopę biznesową? Takie działania mogą przynieść korzystny wydźwięk o naszej firmie, a relacje zbudowane na jego bazie będą wyjątkowo trwałe.
Dlaczego warto sięgać po upominki biznesowe?
- Można dzięki temu zbudować określony wizerunek marki. Dlatego ważna jest spójność upominków z misją i działaniami firmy.
- To sposób na wyrażenie siebie i wykazanie się kreatywnością. Przy wyborze upominków pamiętaj o tym, że klienci lubią być zaskakiwani. Wyjątkowy prezent zostanie zapamiętany.
- To szansa na zbudowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami, bądź partnerami biznesowymi.
- Obdarowywanie świadczy o naszym przywiązaniu do klienta i wdzięczności, a także wzbudza chęć odwzajemnienia się.
Kiedy jest idealny moment na przekazanie upominku?
Według ankietowanych największą popularnością cieszy się okres świąt, aż 62% badanych wykorzystuje ten czas w celu przekazania prezentów. Świetnymi okazjami są również:
- Targi,
- Eventy,
- Szkolenia i konferencje,
- Rocznice w firmie,
- Chęć obdarowania swoich kontrahentów lub pracowników,
- Wprowadzenie nowego produktu lub usługi.
Jednak pamiętaj, że nie musisz działać według schematów. Możesz wybrać święto niezagospodarowane jeszcze przez twoją konkurencję i przez to być jedynym, który obdarowuje właśnie tego dnia.
Możesz również posłużyć się swoją kreatywnością i wymyślić własne święto spójne z Twoją firmą i działaniami. A następnie przygotować obchody tego święta dając na przykład w tym dniu swoim klientom prezenty.
W takim razie, co wybrać? – Najczęściej wybierane upominki.
Najczęściej kupowane oraz uznane za “bezpieczne upominki” to:
- Torby i opakowania
- Artykuły biurowe
- Kalendarze
- Artykuły piśmiennicze
Ponadto świetnymi pomysłami są: etui antykradzieżowe, magnesy reklamowe, poduszeczki pod nadgarstek, smycze reklamowe, personalizowanie bombonierki, kubki reklamowe, kosze upominkowe, organizery na klucze, pendrive w ciekawej formie, powerbanki reklamowe. Wybór jest spory, a ty co wybierasz? 🙂
Możesz również udać się do agencji reklamowej i poprosić o propozycje unikatowych prezentów tylko dla twoich klientów.
Jakie są zalety takiego przedsięwzięcia?
- Pozytywne emocje towarzyszące przy otrzymywaniu upominku wzmacniają skuteczność działań.
- Upominki zostają zdecydowanie długo przy naszym kliencie.
- Nasi klienci i partnerzy biznesowi docenią zaangażowanie i czas poświęcony na przygotowanie dla nich prezentów. Wzmacnia to pozytywne odczucia w stosunku do naszej firmy.
Najnowsze komentarze